Al drie maanden een ter Schiphorst - Reisverslag uit Helmond, Nederland van Yu Schiphorst - WaarBenJij.nu Al drie maanden een ter Schiphorst - Reisverslag uit Helmond, Nederland van Yu Schiphorst - WaarBenJij.nu

Al drie maanden een ter Schiphorst

Door: WereldskindjeYu151110

Blijf op de hoogte en volg Yu

14 Mei 2012 | Nederland, Helmond

Drie maanden geleden was ik nog in China. Ik had toen net mijn eerste nacht bij papa en mama erop zitten. Ik kreeg toen officieel de achternaam ter Schiphorst.

Nu ben ik al weer 2,5 maand in Nederland. En wat vind ik het hier leuk. Ik ben al twee dagen bij de oppas geweest. Daar is het keileuk. Zij heeft heel veel speelgoed en ze is heel lief. Soms komen er ook andere kindjes spelen. Dat is leuk.

Ik heb ook al veel mensen leren kennen. Familie en vrienden en collega's van papa en mama. De meeste mensen zijn heel erg aardig. Ik krijg dan ook veel aandacht en dat is leuk.

Slapen doe ik steeds beter. Inslapen gaat meestal goed en ik slaap ook bijna iedere nacht door. Ik heb alleen niet zoveel slaap nodig. 's Ochtends ben ik om zes uur wakker. Ik mag er dan nog niet uit van papa en mama. Ze troosten me en laten me dan gewoon liggen. Dan ga ik maar spelen in bed en roep mama af en toe. Maar ik mag er pas om kwart voor zeven uit.

De kinderarts was erg tevreden. Ik ben nog een keer op controle geweest en hij was heel trots op mij.
De kinderarts heeft alles doorgestuurd naar de revalidatiearts. Daar moet ik 21 mei naartoe. Die gaat kijken voor een prothese en naar wat er met mijn handje kan. Ik hoop dat ze het snel losmaken, dan kan ik veel meer.

Na drie maanden ga ik nu stoppen met mijn site. (Hij blijft wel leesbaar)
Maar nu ga ik verder met mijn leven in Nederland. Iedereen mag altijd bellen, mailen of langskomen als jullie willen weten hoe het met mij gaat. Papa en mama zitten ook op facebook, dus via daar kun je me ook volgen.

Iedereen heel erg bedankt voor het volgen van mijn reis en eerste tijd in Nederland. En heel erg bedankt voor alle reacties.

Het gaat jullie goed.............

  • 14 Mei 2012 - 17:51

    Esther:

    Dank voor het delen van wel en wee van het begin van dit prachtige avontuur. Dat het een mooi vervolg mag krijgen! 't Is jullie gegund. lfs & knffls

  • 14 Mei 2012 - 18:13

    Peettante Linda:

    Ik heb genoten van de verhalen! Vond het heel erg leuk jullie zo te volgen met alles. ben ik even blij dat het mijn peterkindje is en ik hem heeeeel vaak zie! samen met Ebbe. Nou lieve Yu We gaan zeker nog hele dingen doen met jou !

    groetjes en kusjes van het joosten-team.

  • 14 Mei 2012 - 18:27

    Fam. Vd Koelen:

    Lieve Yu en de rest van de familie ter Schiphorst,

    Fijn om te lezen dat het goed met je gaat en dat je papa, mama en Ebbe ook goed aan jouw gewend zijn. Wat leuk om af en toe bij de opvang te spelen. Dat gaat Quinn straks ook doen. Wij vonden het leuk om je te leren kennen en weten zeker dat we elkaar vaker zullen blijven zien. Jouw papa en mama zijn zo'n lieve vrienden geworden en Ebbe en jij twee vriendjes van Quinn.

    Liefs en tot gauw,
    Vincent, Odette en Quinn

  • 15 Mei 2012 - 05:04

    Rene, Karen En Xem:

    Niet te geloven he, 3 maanden zijn wij alweer samen met onze kinderen. wij hebben het gevoel of het al veel langer is :-)
    Wij wensen jullie al het geluk van de hele wereld toe samen met jullie gezin. En wij zien elkaar snel weer!!
    dikke kus van ons!!
    Rene Karen en Xem Tao

  • 15 Mei 2012 - 10:02

    Jolanda Kampert:

    Hoi Hoi, ik heb genoten van je verhalen, en ik wens jullie alle goeds, we zien elkaar vast wel weer ergens in ons kleine kikkerlandje.

    Groetjes Jolanda

  • 15 Mei 2012 - 10:34

    Marijke Verhoeven:

    Ook ik heb genoten van jullie reisverslagen.Ik wens jullie het allerbeste toe en we zien elkaar vast nog wel een keer heel veel groetjes

  • 15 Mei 2012 - 11:23

    Carla:

    Wat een leuke foto's weer ! Ook wij hebben erg genoten van de verhalen.

    Tot snel, groetjes van Carla Mark en Ming

  • 15 Mei 2012 - 14:02

    Helene:

    Gweldig om deel te mogen maken van jullie totale reis, ik heb het met veel plezier gelezen. en fantastisch hoe Ebben hiermee omgaat wat een positieve energie hangt er om hem heen. En ventje om op te eten. (niet echt natuurlijk he) Nogmaals veel geluk samen.

    Groeten Helene

  • 17 Mei 2012 - 06:25

    Oma Uit Oss:

    En oma sluit de rij met te zeggen dat ik zielsveel houd van beide jongens

  • 23 Mei 2012 - 19:39

    Hallo Jullie Viertje:

    Wat leuk ,te lezen ,dat het allemaal zo goed gaat.Jammer,zondag kwamen we elkaar tegen ,in de straat bij Odette -Vincent en Quinn.Hadden jullie echt niet gezien.Was wel ef leuk geweest,om de kids te zien.

    Ook wij hebben genoten ,van jullie verhalen.Deed ook onze wachttijd een beetje ontspannen.en nu te horen ,dat het zo goed gaat.

    wij wensen jullie heel veel geluk ,met jullie viertjes. en misschien...zien we elkaar nog wel eens.
    Veel liefs ,en knuffels voor Ebbe en Yu .
    Opa en oma van Quinn.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Helmond

Yu

Papa, mama en mijn grote broer Ebbe zijn aan het aftellen om mij op 13 februari eindelijk in hun armen te mogen sluiten. Ook de oma's, de rest van beide familie's, vrienden en collega's tellen vol spanning af. Middels deze "waar ben jij nu site" houden we hun op de hoogte.

Actief sinds 12 Jan. 2012
Verslag gelezen: 3412
Totaal aantal bezoekers 81049

Voorgaande reizen:

08 Februari 2012 - 29 Februari 2012

Adoptie avontuur Fam. ter Schiphorst

Landen bezocht: